Menu

بیانیه سطح توافق خدمات

Text/HTML

بیانیه توافق سطح خدمات پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت اردبیل

بیانیه توافق سطح خدمات

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت اردبیل به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

 

۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.

 

۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. 

 

۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری  برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق ردیابی نامه  میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

 

۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
اندازه فونت