توافقنامه سطح خدمت " نقل و انتقال کارتهای ثبت نامی عمره 17041325103"
1. مقدمه
با عنایت به اینکه توسعه دولت الکترونیک همواره مورد تأیید و تأکید سازمان حج و زیارت بوده، بسترهای مناسبی از طریق مراجعه متقاضیان به یکی از دفاتر زیارتی شهرستان محل سکونت خود برای انجام نقل و انتقال کارتهای ثبت نامی عمره فراهم شده است که افراد میتوانند با مراجعه به این دفاتر رأساً و بدون نیاز به تردد به دفاتر حج و زیارت استانی امور مربوطه را تا پایان آن انجام و پیگیری نمایند.
2. هدف
مقابله با دلالی و واسطهگری، ارائه خدمات مناسب اینترنتی به متقاضیان، صرفهجویی در زمان و کاهش مراجعه حضوری و تردد افراد
3. مسئولیت
سازمان حج و زیارت پس از بررسی مدارک و مستندات متقاضیان واگذاری یا دریافت کارتهای ثبت نامی عمره ، حسب آیین نامه های موجود اقدام با موافقت یا رد کردن درخواست مینماید.
4. تعهدات متقابل خدمتگیرنده و دستگاه اجرایی