جستجو
ثبتنام
ورود
صفحه اصلی
معرفی خدمات،
شفاف سازی
سامانه شفاف
هزینه کرد سالانه دستگاه
صیانت و سلامت اداری
سلامت اداری و قوانین مرتبط
سلامت اداری
سامانه سامد
بیانیه ها و منشور ها
منشور اخلاقی کارگزاران
بیانیه حریم خصوصی
تالار گفتگو
بیانیه سطح توافق خدمات
آموزش
اعزام کارگزاران
امتیاز بندی دفاتر زیارتی
تائید صلاحیت کارگزاران
تمدید مجوز زیارتی
صدور حکم کار گزاران
صدور مجوز فعالیت زیارتی
ارائه صورتجلسه اعزام زائرین حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات
صدور مجوز صدور بلیت زائران حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات
ارائه خدمات امداد و راهنمایی گم شدگان و سوانح به زائران در کشور
ارائه خدمات بیمه ای به زائرین در کشورهای زیارتی
ارائه خدمات پزشکی به زائرین در کشور زیارتی
ارائه خدمات انبار در کشور زیارتی
ارائه خدمات تغذیه متمرکز زائران
ارائه خدمات توزیع اقلام تدارکاتی زائران
ارائه خدمات زنجیره تأمین اقلام تدارکاتی زائران
ارائه خدمات حمل و نقل هوایی زائران حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات
ارائه خدمات حمل و نقل زمینی زائران حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات در کشور مقصد
ارائه خدمات حمل و نقل زمینی زائران عتبات عالیات در داخل ایران
ارائه خدمات امداد و راهنمایی زائرین راهپیمایی اربعین
ارائه خدمات بیمه ای زائرین راهپیمایی اربعین
ثبت نام زائران در راهپیمایی اربعین
استرداد وجوه زائران منصرف یا خسارت دیده حج تمتع، عمره و عتبات
پرداخت خسارت تاخیر پرواز به زائرین حج
تأمین محل اقامت زائرین حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات
اخذ روادید زائران حج تمتع، عمره مفرده
نقل و انتقال کارتهای ثبت نامی عمره
سهمیه تشرف حج تمتع و عمره مفرده
مدیریت عملکرد
دستورالعمل بروزرسانی سایت
پشتیبانی از افراد کم توان
اطلاعیه آموزش
حج و عمره
اطلاعيه ثبت نام حج تمتع
اطلاعيه ثبت نام عمره
فهرست كاروانهاي حج تمتع
فهرست كاروانهاي عمره
اعلام اولويت فيش هاي عمره
نقل و انتقال فيش
امنيت در سفر
هتل هاي مكه و مدينه
هتل های مدینه منوره
هتل های مکه مکرمه
نگارخانه
اماكن زيارتي مكه مكرمه
کعبه معظمه
مقام ابراهیم
حجر اسماعیل
صفا و مروه
مولد النبی
قبرستان ابوطالب
غار حرا
غار ثور
مسجد تنعیم
مسجد جن
مسجد اجابه
موزه مکه
اماكن زيارتي مدينه منوره
اماكن زيارتي عتبات عراق
اماكن زيارتي عتبات سوريه
گزارش تصويري
آموزش
عتبات عاليات
اطلاعيه ثبت نام عتبات
اعزام هاي دوره جديد
امنيت در سفر
هتلها
اماكن مقدسه
معرفي اماكن مقدسه مكه
كعبه معظمه
حِجر اسماعيل
حجر الاسود
حطيم
ركن يَماني
شاذَروان
مستجار
ملتزم
ناودان يا ميزاب الرحمه
مَقام ابراهيم
باب كعبه
مسعى
چاه زَمزم
جبل النُّور/ غار حِرا / مهبط وحى
عرفات
مشعرالحرام يا مزدلفه
مسجد خيف
مسجد جن
جمرات سه گانه
سرزمين منا
مولد النبى(ص)
قبرستان مَعْلاه / ابوطالب
معرفي اماكن مقدسه مدينه
مسجد النبی
خانه حضرت زهرا سلام الله
قبرستان بقیع
آبار علي
مسجد قِبلتين
مسجد غَمامه
اُحُد
مساجد سَبعه
مسجد امام علي (عليه السلام)
مسجد سلمان فارسي
مسجد شَجَره
مسجد شيعيان
مسجد فَتح
مسجد قُبا
مسجدالإِجابه يا مسجد مُباهله
مشربه اُم ابراهيم
معرفي اماكن عتبات عراق
نجف اشرف
حرم حضرت امیر المومنین ع
مسجد کوفه
مسجد سهله
قبرستان وادی السلام
مسجد حنانه
میثم تمار
مسلم بن عقیل
هانی بن عروه
کمیل بن زیاد
مختار ثقفی
کربلای معلی
معرفی شهر کربلا
گنبد مطهر حرم امام حسین
صحن حرم مطهر امام حسین
مناره های حرم امام حسین
ایوانهای حرم امام حسین
رواقهای حرم امام حسین
درهای حرم امام حسین
گنجینه حرم امام حسین
حرم حضرت علی اکبر
صندوق و ضریح امام حسین
ضریح جدید امام حسین
قتلگاه شهیدان
مزار شهیدان بنی هاشم
قبرهای دیگر شهیدان کربلا
حرم حضرت ابوالفضل
رواقهای حرم ابوالفضل
صحنهای حرم ابوالفضل
بزرگانمدفوندرحرمابوالفضل
حبیب بن مظاهر
مرقد حر بن یزید ریاحی
مرقد عون بن عبدالله
کاظمین
سامرا
معرفی اماکن عتبات سوریه
ارتباط با ما
حج و زيارت استان
ارتباط مستقیم با مدیر استان
بعثه مقام معظم رهبري
مركز آموزش كارگزاران
شركت مركزي كارگزاران
راهبرد مشارکت در تارنما
ستاد اقامه نماز
آموزش
بیانیه ها و منشور ها
/
بیانیه سطح توافق خدمات
/
آموزش
آموزش کارگزاران زیارتی
توافقنامه سطح خدمت " آموزش کارگزاران زیارتی 17041328106"
مقدمه
خدمت فوق با شماره شناسه (17041328106) براساس وظایف و تکالیف سازمان آموزش کارگزاران در شورای عالی اداری در راستای خدمت موثر به زائران صورت می گیرد.
رشد شتابان و فزاینده علم و فن آوری و تحولات در محیط پیرامونی و تغییر در میزان و ماهیت دانش وآگاهی زائران، نیاز به نیروی انسانی آگاه و ماهر، جهت حرکت در مرزهای دانش و همراهی و همسویی با تحولات و فن آوری های روز، نقش کلیدی و محوری آموزش و یادگیری اثربخش را بیش از پیش نمایان می سازد. آموزش منابع انسانی، به عنوان یکی از راهبردهای اساسی جهت سازگاری مثبت با شرایط تغییر است که درسطح فردی باعث ارتقای کیفیت شغلی و در سطح سازمانی عامل تعالی و توسعه سازمان و در سطح ملی موجب افزایش بهره وری میشود. بی شک آموزش یکی از مهمترین تدابیر و عوامل برای بهبود امور و یک وظیفه اساسی و یک فرآیند مداوم و همیشگی در سازمانها است. بنابراین ضرورت دارد سازمان حج و زیارت برای انطباق با تغییرات پرشتاب محیطی و ماموریتهای تخصصی، با بهره مندی از سامانه های مدیریت دانش و تولید و انتشار آن و با استفاده از شیوه های نوین یاددهی و یادگیری، استانداردسازی فرایندهای آموزشی و طراحی دورههای نوین و مبتنی براصول علمی و تخصصی، نسبت به آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز اقدام نماید.
هدف
افزایش زمینه خلاقیت و نوآوری کارگزاران
تقویت انگیزههای آموزشی برای استفاده از فرصتهای جدید.
تقویت باور به خرد و مشارکت جمعی در امور کارگزاری حج و زیارت
افزایش مهارت کارگزاران در مواجهه با بحرانهای احتمالی.
استعدادیابی و آموزش کارگزاران در راستای جانشین پروری.
توسعه آموزش کارگزاران بر اساس شرح شغل و وظایف در راستای بهبود عملکرد فردی و گروهی
تقویت انگیزه خدمت رسانی بیشتر به زائران و تکریم آنها مبتنی بر آموزههای دینی و وظایف ابلاغی.
انجام آموزش مفید به کارگزاران، کارکنان و زائران با شناسایی دانش های نوین از طریق پژوهش
تطبیق با تغییرات در حوزه اجرایی و دانشی حج و زیارت و با استفاده از شیوههای نوین آموزشی
بهبود و افزایش صلاحیّتهای حرفهای و تخصّصی مبتنی بر اصول ارزشی.
مسئولیت
برنامه ریزی و اقدام لازم جهت ایجاد تحوّل و نوآوری در نظام آموزشی کارگزاران، کارکنان و زائران
اصلاح و ارتقای سطوح استانداردهای آموزشی
توسعه استفاده از فنّاوریهای نوین اطّلاعات و ارتباطات.
مطالعه، پژوهش، بازنگری و تولید محتوا و برنامههای آموزشی مبتنی بر نیازها.
اعمال روشها و ارتقای دانش و تغییر نگرش کارگزاران با روشهای یاددهی و یادگیری.
مشخص شدن استاندارد آموزشی و دوره های آموزشی بر اساس کار راهه شغلی
تعیین و ارائه جدول دوره های آموزشی طبق نیاز و سمت کارگزاری زیارتی
تولید محتوا علمی- آموزشی
برگزاری دوره آموزشی در سطح کشور
فراهم آوردن از وسایل کمک آموزشی
برگزاری آزمون های پایان دوره
استفاده از روش آموزش های الکترونیکی
تجهیز کارگاه ها و لابراتورهای آموزشی
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
خدمت گیرنده موظف است طبق ضوابط و قوانین در دوره های آموزشی شرکت نماید
خدمت گیرنده می بایست پس از برگزاری دوره نسبت به ارزشیابی آن اقدام نمایند
خدمت گیرنده موظف است طبق آئین نامه های ابلاغی در آزمون های پایان دوره شرکت و نصاب قبولی را اخذ نماید.
خدمت گیرنده موظف است هزینه خدمات ارائه شده را پرداخت نماید.
سازمان موظف است شرایط برگزاری دوره آموزشی بصورت عادلانه برای همه واجدین شرایط فراهم نماید.
سازمان می بایست از مدرسین توانمند جهت آموزش استفاده نماید.
سازمان منابع آموزش را بر اساس آخرین تغییرات محیط عملیات و دانش روز بر اساس نیاز کارگزاران تهیه نماید.
سازمان می بایست تقش فراگیران در فرآیند آموزش دیده و طبق آن فرآیند آموزشی را طراحی نماید.
انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
قاب
عریض
پترن زمینه:
اندازه فونت
پیش فرض