پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

قابل توجه واجدان شرایط تشرف به عمره مفرده 94-1393

قابل توجه واجدان شرایط تشرف به عمره مفرده 94-1393
ابلاغ شیوه جدید رزرو و ثبت نام زائرین عمره مفرده 94 - 1393 طبق فرآیند جدید ( طراحی شده از سوی دفتر بهسازی )

1.        کلیه متقاضان تشرف به عمره آتی می بایست با مراجعه به سامانه http://omreh.haj.ir برای خود و همراهان تشکیل گروه داده و بعد از تکمیل اطلاعات مورد نظر، کلمه کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.

2.        سامانه مورد نظر حداکثر از نیمه مهرماه  به بعد برای متقاضیان فعال ، قابل بهره برداری و مراجعه است

3.      اولویت های 1 تا 600 می توانند نسبت به بند 1 اقدام نمایند. لیکن تشکیل گروه  مطلقا به معنی اولویت تشرف نبوده و مرحله رزرو و ثبت نام در گروه پروازی منوط به فراخوان اولویت آنان می باشد.    

4.        در حال حاضر و در مرحله اول اعزام،  اولویت های 1 تا 350 (و تا 450 به صورت ذخیره)      پیش بینی فراخوان شده که  برای تکمیل ظرفیت های خالی، به ترتیب  سایر اولویت ها (در قالب اولویت های ذخیره) برای رزرو و ثبت نام در گروه پروازی مورد نظر دعوت می گردند.

5.      در مرحله رزرو و ثبت نام در گروه پروازی، صرفا متقاضیانی که قبلا برای خود و همراهان در سامانه فوق الاشاره  تشکیل گروه داده اند می توانند اقدام به رزرو و ثبت نام در گروه پروازی مورد نظر خود نمایند. فلذا توصیه می شوند مراجعه به سامانه و دریافت کلمه کاربری وورورد به سامانه  را به روز شروع رزرو و ثبت نام در کاروان ها موکول ننمایند.

6.        دارندگان قبوض ودیعه گذاری قدیمی عمره مربوط به قبل از 5/1/1386 بانک ملی ایران        می بایست دراولین فرصت ممکن با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی نسبت به تبدیل قبوض خود به کارت های جدید ثبت نام اقدام نموده ، سپس مراحل بند یک را دنبال نمایند در غیر این صورت امکان رزرو جا، ثبت نام و تشرف را نخواهند داشت.

7.        سهمیه های مصوب ارگان ها و نهادها نیز پس از دریافت برگه تشرف از مباذی ذیربط خود می توانند مراحل بند یک ر ادنبال نمایند. لیکن رزرو جا و ثبت نام آنان در گروه های پروازی می بایست مطابق دوره تشرف تعیین و درج شده و در برگه تشرف شان باشد.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار