پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه هماهنگی و هم اندیشی کاروانهای حج تمتع استان اردبیل برگزار شد

  • 23 خرداد 1396
  • 10:23
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 389 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگی و هم اندیشی کاروانهای حج تمتع استان اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان ، قبل از ظهر روز سه شنبه مورخ 23/3/1396 جلسه هماهنگی با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان و مدیریت حج و زیارت و مدیران کاروانهای حج تمتع استان در سالن اجتماعات حج و زیارت اردبیل برگزار گردید.

بر اساس این گزارش حجه الاسلام بیدار در جلسه عنوان نمود که در ماه مبارک رمضان از ظرفیت بی بدیل و فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان در جهت ارتقای دانش و اطلاعات زائرین حج تمتع و تبیین اسرار و معارف متعالی حج بیش از پیش استفاده کرد. وی به مديران كاروانها توصيه كرد: در برگزاري منظم كلاسهاي آموزش زائران و تلاش در جهت تشويق به حضور حداكثري آنها در كلاسهاي پيش بيني شده كاروانها و همچنين همايش هاي متمركز اهتمام بيشتري داشته باشند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در حج و زیارت استان افزود؛ در جهت تعميق معارف و ارزشها و تقويت اخلاق اسلامي زائرين حج، همايشي با عنوان "اسرار و معارف حج" در روز دوشنبه مورخه 29/03/1396 از ساعت 17 لغايت19 در مسجد ججين اردبيل با حضور كليه زائرين برگزار گردد.

در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين بيدار شعار حج امسال را " حج، معنويت، اقتدار ملي و انسجام اسلامي" که از طرف بعثه مقام معظم رهبری اعلام گردیده بيان كرده و گفت: اميدواريم امسال به حول و قوه الهي حجي عزتمند و موفق داشته باشيم.

در ادامه جلسه مدیر حج و زیارت استان ، پوشش بیمه زائران حج تمتع را به مدیران کاروانها اعلام و از مدیران خواست تا در جلسات کاروانی دستورالعمل بیمه به اطلاع زائران رسانده شود.

چمن آرائی ؛ با اشاره به هماهنگی عوامل اجرایی هر کاروان ، آدرس مسکن مکه مکرمه و مدینه منوره را که کاروانهای استان اسکان خواهند یافت را تشریح و همچنین مدیران مجموعه استان در مکه مکرمه را اعلام نمود.   

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار