پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مراسم یادواره شهدای منا ، شهدای دولت و شهدای فصل تابستان اردبیل برگزار گردید.

مراسم یادواره شهدای منا ، شهدای دولت و شهدای فصل تابستان اردبیل برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قبل از ظهر روز چهارشنبه مورخ 8/6/96 مراسم گرامیداشت شهدای فصل تابستان و شهدای دولت ( شهیدان رجایی و باهنر) و شهدای مهاجر الی ا... حادثه منی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس علیه السلام اردبیل ...

بر اساس این گزارش ، در ابتدای مراسم فرمانده سپاه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ، شهیدان باهنر و رجایی را بعنوان الگوی بزرگ برای جامعه اسلامی دانستند که حاصل زحمات این شهیدان سلحشورانی همچون شهید حججی و شهیدان مدافع حرم را تحویل جامعه داده است .وی گفت که هدف استکبار تنها شهیدان منی، شهیدان مدافع حرم نیست بلکه آنها اسلام را نشانه گرفته اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم عزت و اقتدار کشور را مرهون رشادت و دلاورمردی رزمندگان و شهدا دانست

بابازاده با بیان اینکه مرزهای کشور ایران امن‌ترین مرزها است، اضافه کرد: شهدا چه در زمان انقلاب اسلامی و چه در هشت سال جنگ تحمیلی موجبات امنیت و آرامش را در داخل مرزهای کشور فراهم ساختند.

وی با تأکید به اینکه در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به دنبال لطمه زدن به انقلاب و آرمان‌های آن بوده اضافه کرد: به پاس هوشیاری جانبازان و سربازان انقلاب اسلامی تمامی نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان گرامیداشت شهدا را حداقل اقدام برای ادای دین و پیروی از آرمان‌های آنان دانست و تأکید کرد: امروز دشمن به دنبال تضعیف روحیه ایثارگری و شهادت است اما شهدای مدافع حرم این نقشه را نیز نقش برآب کرده‌اند.

بابازاده هدف اصلی راه شهدا را تبعیت از رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: وظیفه مسئولان معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به ویژه برای نسل‌های آینده است.

وی همچنین به وحدت بین دولت و نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: در سایه رهبری فرزانه انقلاب امروز وحدت و همدلی ارکان مختلف جامعه به وضوح مشاهده می‌شود.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار