پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه بررسی و پیگیری طرح نوین عتبات عالیات عراق با حضور کارگزاران زیارتی استان اردبیل برگزار گردید.

جلسه بررسی و پیگیری طرح نوین عتبات عالیات عراق با حضور کارگزاران زیارتی استان اردبیل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان ، قبل از ظهر روز چهارشنبه مورخه 22/9/96 با حضور مدیران عامل شرکتهای خدمات زیارتی استان جلسه هماهنگی و بررسی طرح نوین عتبات عالیات عراق در سالن اجتماعات حج و زیارت استان اردبیل برگزار گردید.

چمن آرائی ، شیوه های نوین طرح اعزام زائران به عتبات عالیات عراق و گام های 8 گانه آن را به مدیران دفاتر زیارتی توضیح و از آنان خواست تا با  اجرای آن به تعهدات  مورد اشاره در طرح توجه نمایند .

مدیر حج و زیارت استان ، با اشاره به اینکه اجرای طرح جدید به هماهنگی و فعالیت بیشتر نیاز دارد لذا مدیران  با همکاری شرکت مرکزی بتوانند بسترهای مطرح شده را اجرا و عملیاتی نمایند. همچنین در زمینه فعالیتهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی عمومی، جهت جذب حداکثری زائر، شرکت مرکزی با تمهیدات لازم در رسانه های سمعی و بصری و مطبوعاتی اقدام نماید.

وی از مدیران عامل شرکت های زیارتی خواست که برنامه های آموزش زائران را در سامانه جامع کارگزاران ثبت و بصورت منظم به برگزاری جلسات آموزشی زائران اقدام نمایند.

چمن آرائی در خصوص آسیب های ثبت نام زائرین اربعین گفت: یکی از مواردی که برای زائرین مشکل ایجاد می کند ، ثبت نام خارج از برنامه سماح بود که توسط عوامل و شرکتهای غیر مجاز انجام می گرفت و این برنامه  به مسئولین مربوطه انتقال داده شده است.

گفتنی است در پایان جلسه هر یک از مدیران نقطه نظرات خود را بیان داشتند تا در صورت لزوم ، اقدام عملی صورت پذیرد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار