پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

راهپیمائی با شکوه روز قدس همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار گردید

راهپیمائی با شکوه روز قدس همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار گردید

 به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان، راهپیمائی روز قدس سالجاری با حضور باشکوه مردم شریف و شهید پرور استان برگزار گردید.

بر اساس این گزارش ، مدیریت و کارکنان  حج و زیارت و کارگزاران زیارتی استان بهمراه مردم شهید پرور استان ، قبل از ظهر روز جمعه مورخ 18/3/1397 با تجمع در محل ایستگاه سرعین اردبیل ، ساعت 11 بطرف میدان مصلی اردبیل حرکت کردند. شرکت کنندگان درمسیر راهپیمائی با شعارهای کوبنده بر علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیزم ، انزجار خود را از سیاستهای فریبکارانه و ددمنشانه آنان اعلام و با فرمان تاریخی امام راحل و با تبعیت از امر مقام معظم رهبری تجدید میثاق بستند. راهپیمائی با قرائت قطعنامه در میدان مصلی اردبیل پایان یافت و بعد از راهپیمائی مردم روزه دار استان برای اقامه نماز ظهر جمعه به مصلی اردبیل مشرف شدند.

گفتنی استان مردم استان روز جمعه میزبان دو تن شهید مرزبان ، یکی از شهرستان بیله سوار بنام شهید یوسف پیرانه و دیگری از روستای جبه دار اردبیل بنام شهید محبوب قربانی بودند که دو روز قبل در درگیری با گروههای تروریستی در مرز سردشت به درجه رفیع شهادت نائل گشتند. پیکر شهید قربانی بعد از نماز ظهر جمعه در دوش مردم نمازگزار استان تا میدان عالی قاپو اردبیل تشیع و به زادگاه خود برای تدفین انتقال یافت.و پیکر شهید پیرانه صبح جمعه به شهرستان بیله سوار انتقال یافت.  

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار