پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دعای خیر حجاج ، بهترین قدردانی از دست اندرکاران حج ۹۷

  • 17 مرداد 1397
  • 09:35
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 324 بازدید
  • Article Rating
دعای خیر حجاج ، بهترین قدردانی از دست اندرکاران حج ۹۷
رییس سازمان حج و زیارت در دیدار صمیمانه با زایران ایرانی مستقر در  هتل سناف اظهار کرد: بهترین قدردانی برای دست اندرکاران حج، دعای خیر شما در حرمین شریفین است.

مکه مکرمه - پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت- حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت امروز در بازدید از هتل «سناف» در منطقه ۵ مکه مکرمه از نزدیک در جریان اسکان، تغذیه و دغدغه زایران ایرانی مستقر در این هتل قرار گرفت.

زایران ایرانی نیز ضمن خرسندی از حضور سرزده رییس سازمان حج و زیارت، ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته به بیان برخی دغدغه های خود و دردودل با حمید محمدی پرداختند.

رییس سازمان حج و زیارت در این بازدید سرزده با جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان که جزو زایران بودند، دیدار و گفت و گو کرد.

محمد تقی خدابخشیان زایر قوچانی مستقر در هتل سناف از زحمات بی شمار سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در برگزاری حج امسال و خدمات ارایه شده قدردانی کرد.

رییس سازمان حج و زیارت نیز در این دیدار صمیمانه تاکید کرد: بهترین قدردانی برای دست اندرکاران حج، دعای شما در حرمین شریفین است و امیدوارم ما را از دعای خیر خود محروم نفرمایید .

حمید محمدی در این بازدید و دیدار صمیمانه به سوالات مختلف زایران در حوزه های اسکان ، تغذیه و اعزام پاسخ داد.

مدیر مجموعه سناف نیز درباره تعداد حضور زایران ایرانی در هتل گفت: این هتل مختص زایران ایرانی تهیه شده است و زایران دیگر کشورها در آن حضور ندارند؛ در حال حاضر ۴۰۰ زایر وارد این هتل شده اند.

محمدی توضیح داد: ظرفیت این هتل مجموعا ۷۸۵ نفر خواهد بود و تاکنون زایران نیز از خدمات ارایه شده راضی خواهند بود.

در ادامه برخی زایران به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود و ارایه پیشنهاد ها پرداختند.

آقای نوابی زایر کاشانی که چند روزی را در مدینه به سر برده است نیز درباره خدمات ارایه شده اظهار کرد: همه شرایط به خوبی مهیا شده است و انتظارات ما نیز خوشبختانه براورده شده است.

محمد تقی خدابخشیان از قوچان نیز اظهار کرد: دست تمام ی زحمت کشان را به گرمی می فشاریم و امیدواریم اجر دنیوی و اخروی کسب کنند.

محسن سروری زایر اهل کاشان نیز از ضعیف بودن سرعت اینترنت در هتل ها گلایه کرد و خواستار برخی رسیدگی ها در این زمینه شد.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار