پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مراسم تجلیل از عوامل ثبت نام و اعزام و صدور روادید اربعین حسینی در حج و زیارت استان اردبیل برگزار گردید.

		مراسم تجلیل از عوامل ثبت نام و اعزام و صدور روادید اربعین حسینی در حج و زیارت استان اردبیل  برگزار گردید.
مراسم تجلیل از دست اندرکاران ثبت نام و اعزام و صدور روادید اربعین، قبل از ظهر روز سه شنبه مورخ 29/8/1397 در سالن اجتماعات حج و زیارت استان با حضورآقای  شیری آراسته مدیر کل دفتر امور امنیتی ، انتظامی و دبیر ستاد هماهنگی اربعین...

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان، مراسم تجلیل از دست اندرکاران ثبت نام و اعزام و صدور روادید اربعین، قبل از ظهر روز سه شنبه مورخ 29/8/1397 در سالن اجتماعات حج و زیارت استان با حضورآقای  شیری آراسته مدیر کل دفتر امور امنیتی ، انتظامی و دبیر ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان، آقای صدقیان مشاور محترم استانداری و مسئولین استانی ، مسئولین نیروهای امنیتی و انتظامی  و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان حجت الاسلام بیدار و تعدادی ازکارگزاران حج و زیارت استان برگزار گردید.   

بر اساس این گزارش مدیر حج و زیارت استان ، گزارش اجمالی از روند ثبت نام زائران در سامانه سماح را ارائه نمود.

چمن آرائی ؛ آمار ثبت نام و اعزام زائرین اربعین استان را در سالجاری 12120 نفر اعلام نمود که نسبت به سال گذشته با توجه به استقرار دفتر موقت کنسولی عراق در استان، شاهد افزایش دو برابری ثبت نام زائران بودیم.

مدیر حج و زیارت استان از مسئولین استان خواست تا زمینه های ادامه همکاری و فعالیت دفتر موقت کنسولی عراق  را در سال آتی نیز برای سهولت خدمت رسانی و صدور روادید اربعین  فراهم آورند .

وی مزایای استقرار دفتر موقت کنسولی عراق در استان را صدور به موقع چرخه ویزا در مدت حداقل یک الی دو روزه و در روزهای پایانی صدور ویزا  6 الی 8 ساعته انجام گردید. با توجه به اینکه در سالهای گذشته دریافت ویزا از تهران و برخی از  استان های همجوار  به مدت  4 تا 10 روز زمان می برد و از رفت و آمدهای مکرر به تهران و هزینه های مربوطه  کاهش می گردد .

چمن آرائی دفاتر ثبت نام زائرین را 27 دفتر زیارتی و 10 دفتر موقت ثبت نام اعلام نمود که با همکاری این عزیزان به زائران در مدت کوتاهی خدمات ارائه گردید و موجب رضایت مندی زائرین اربعین حسینی استان گردید.

مدیر حج و زیارت استان از کلیه مسئولین استانی که در امر اعزام زائرین اربعین حسینی با حج و زیارت استان همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمود و در پایان با اهدای لوح تقدیر از خدمات آنان تجلیل بعمل آمد.    

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار