پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه توجیهی کارگزاران زیارتی عتبات عالیات عراق در اسفند ماه 97 برگزار گردید.

جلسه توجیهی کارگزاران زیارتی عتبات عالیات عراق در اسفند ماه 97 برگزار گردید.
جلسه توجیهی و آموزشی مدیران راهنما و روحانیون و مداحان  محترم کاروان های عتبات عالیات عراق اعزامی ایام عید نوروز روز دوشنبه مورخ 20 اسفند در حج و زیارت اردبیل برگزار گردید.

بنا به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان: جلسه توجیهی و آموزشی عوامل کاروانهای حج و زیارت استان اردبیل با همکاری حج و زیارت استان و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان با حضور مدیران راهنما ، روحانیون و مداحان محترم روز دوشنبه مورخ 20/12/1397 در سالن اجتماعات حج و زیارت اردبیل برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، مدیر حج و زیارت استان دستورالعملهای اجرایی و فرهنگی، اعزام به عتبات را برای حاضران تشریح و خواستار اجرای دقیق برنامه ها توسط مدیران راهنما شد.

چمن آرائی شرح وظایف مدیران راهنما را یاد آوری و اعلام نمود با توجه به ازدحام و شلوغی اماکن زیارتی در عید نوروز تمامی مدیران راهنما و روحانیون و مداحان کاروان همکاری بیشتری را در این ایام داشته باشند.

مدیر حج و زیارت استان توضیحاتی در خصوص بیمه زائران، عوارض خروج از کشور ، عواقب و تبعات حمل مواد مخدر توسط زائران و قوانین و مقررات کشور عراق را ارائه نمود.   

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ، برنامه های فرهنگی و اجرایی کاروانها را ارائه دادند.

حجه الاسلام بیدار از روحانیون و مداحان کاروان خواست تا در برنامه های بعثه در اماکن زیارتی با کاروانها حضور داشته و نسبت به راهنمائی و پاسخگویی به زائران اهتمام لازم را داشته باشند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار