پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آیین تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان اردبیل برگزار شد

  • 03 آبان 1402
  • 16:40
  • عمومی
  • 0 دیدگاه
  • 367 بازدید
  • Article Rating
آیین تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان اردبیل برگزار شد
آیین تکریم از خدمات مدیر سابق حج وزیارت استان اردبیل و معارفه ابراهیم احدی به عنوان مدیر دفتر حج وزیارت این استان با حضور دست اندرکاران حج و زیارت و تنی چند ازمسئولان استانی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت اردبیل، جلسه تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت اردبیل صبح روز چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان ، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیر کل محترم دفتر راهبری و نظارت برامور کارگزاران و مسئولین استانی ،مدیران کاروان های حج تمتع اردبیل و زنجان کارگزاران زیارتی در سالن اجتماعات حج و زیارت اردبیل برگزار شد. بر اساس این گزارش در ابتدای جلسه حجت الاسلام بیدار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت استان ضمن خیر مقدم گویی فرمایشی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در خصوص کارگزاران حکومتی بیان و از آقای چمن آرایی بابت خدمات چندین ساله تقدیر و تشکر نمودند و برای آقای احدی انتصاب جدید را تبریک و آرزوی موفقیت نمودند.
در ادامه جناب آقای رهبری فر معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان، ضمن تقدیم سلام ریاست محترم سازمان به مردم و کارگزاران زیارتی  اردبیل، اهتمام به نیروی انسانی را بعنوان داشته های اصلی سازمان ضروری دانسته و با قدردانی از زحمات آقای چمن آرایی در طول چندین سال توفیق خدمت در استانی که زبانزد به محبت سید الشهداء و ائمه معصوم می باشد تشکر نموده و با تکریم  وی، آقای احدی را بعنوان نیروی سازمانی حج و زیارت بعنوان مدیر جدید معرفی کردند.
در ادامه معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری آقای دبیر صحبت و فرمایش رئیس محترم جمهوری در خصوص زیارت ارزان ،آسان و شیرین را یادآوری و از مسئولین حج و زیارت برای همکاری و تبادل نظر در خصوص این مسایل را خواستار شدند. سپس آقای چمن آرایی با خیر مقدم به حاضرین گزارش کوتاهی از عملکرد زیارتی خصوصا در بحث عتبات عالیات که استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در این حوزه را به دست آورده ارایه نمود. آقای احدی نیز از تلاش های آقای چمن آرایی تقدیر نموده و آمادگی خود را برای خدمات بیشتر در حوزه زیارتی و کارگزاران اعلام داشتند. در ادامه یکی از کارگزاران زیارتی بعنوان نماینده کارگزاران سخنرانی و مطالبی بیان داشتند. ختم جلسه با اهدای لوح تقدیر و قرائت دعای فرج پایان یافت.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار