شنبه 31 شهریور 1403
EN

خبرگزاری

حضور آقای ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان اردبیل در برنامه تزه گون شبکه سبلان

حضور آقای ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان اردبیل در برنامه تزه گون شبکه سبلان

مدیر حج و زیارت استان ساعت ۰۸:۱۵ صبح روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ در برنامه زنده تلویزیونی  تزه گون شبکه سبلان صدا و سیمای استان حاضر و  با موضوع ثبت نام اربعین مصاحبه نمود. احدی به کلیه زائرین و مشتاقان سفر زیارتی اربعین توصیه نمود که برای سفر به اربعین در سامانه سماح ثبت نام نموده و با گذرنامه معتبر ملی و یا زیارتی با حداقل 7 ماه اعتبار به این سفر معنوی عزیمت نمایند.  
مدیر حج و زیارت اردبیل از زائران خواست  در صورت امکان بصورت گروهی ثبت نام و با دریافت بلیط رفت و برگشت اعزام گردند تا از بابت حمل و نقل دغدغه ای نداشته باشند
وی خاطر نشان کرد که زائرین مسن و یا بیمار در سالجاری به خاطر گرمای بیشتر از سفر خوداری نمایند و برای زائرینی که دارو مصرف می کنند نسخه انگلیسی دارو را همراه داشته و از همراه داشتن داروهای ممنوعه خوداری نمایند. 
احدی گفت زائران مدت سفر خود را مدیرت کنند تا به موقع اعزام و در کمترین زمان برگردند تا به شلوغی و ازدحام جمعیت نیفتاند 
در ادامه مصاحبه وی توضیح داد که زائران وسایل ضروری سفر را همراه داشته و کوله سبک همراه داشته باشند.
مدیر حج و زیارت در ادامه گفت زائران در کشور عراق  در صورت نیاز به آدرس اماکن های زیارتی و یا  مفقودی و در صورت نیاز داشتن  به اطلاعات بیشتر با راهنمایان  و امور گمشدگان حج و زیارت که شبانه روزی در شهرهای زیارتی عراق مستقر هستند می توانند پاسخ های خود را دریافت کنند.

کانال اطلاع رسانی حج و زیارت استان اردبیل در پیام رسان «بله» :ble.ir/join/ExVD13jvoY

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار